کدوم نکته پست از نظر تو مهم تر بود؟

ماساژ دنیای بزرگیه و سبک ها و متد های مختلفی داره ✨

اما همه سبک ها همجا و در همه شرایط کاربرد نداره

وقتی شما میخوای خدمات ماساژ رو به کلاینت ارائه بدی باید شرایط کلاینت رو از فیلتر های مختلفی عبور بدی و سبک درست و کاربردی رو برای اون انتخاب کنی.

پس لازمه که وقتی میخوای ماساژ انجام بدی از وقتی کلاینت وارد مجموعه تو میشه تمامی حواس پنجگانت رو بکار بگیری و وضعیت کلاینت رو آنالیز کنی مخصوصا اگه کلاینت دفعه اول هست که به تو مراجعه کرده و شما آشنایی با اون نداری.

قبل از ماساژ ارائه فرم سلامت که از واجباته و همچنین مواردی رو نیز باید با مراجعه کننده مطرح کنی و براش توضیح بدی چون بعضی از مسائل رو ممکنه کلاینت توی فرم سهوا یا عمدا ننویسه.

حالا باید حس بینایی خودت رو هم بکار بگیری و در حد چشمی حرکات و وضعیت بدنی رو هم آنالیز کنی و بعد از اینکه کلاینت روی تخت برای گرفتن ماساژ آماده شد حس بینایی و لامسه رو بکار بگیر و مواردی که در بدن کلاینت هست رو بررسی کن .

بعد از ماساژ هم حتما از حال و حس کلاینت سوال کن و توضیحات واضح و کامل در مورد وضعیت بدنیش بهش بده و یه برنامه برای گرفتن ماساژ و موارد لازم برای بهبودیش بهش ارائه بده .

در مراجعه بعدی هم از شرایط بدنیش بعد از ماساژش بپرس .

همه مواردی که گفته شد میتونی به تو کمک کنه که بتونی بهترین سبک رو برای کلاینت انتخاب کنی و حتی اگه کلاینت سبکی از تو درخواست داره اما با توجه به شرایطی که داره مناسب حال اون نیست با بیان دلایل علمی بهش توضیح بدی که چه سبکی مناسب حال اون هست.

 

شما اصولا این روند رو که گفته شد رعایت میکنی؟

 

#سبک_ماساژ #کلاینت #خدمات_ماساژ #آموزش_ماساژ #صفرتاصدماساژ #آرامش_ایرانیان #ماساژ_اصفهان #ماساژ #ماساژ_آنلاین #ماساژ_مجازی

 

تو میتونی در دوره های ویژه صفر تا صد ماساژ تمامی مبانی و اصول یه ماساژ حرفه ای رو از صفر تا صد رو یاد بگیری .

برای آموزش ماساژ یکبار هزینه کن .

آرامش ایرانیان با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای دوره های تخصصی ماساژ را در دو آموزشگاه مجزا بانوان و آقایان برگزار میکنه.

تا حرفه ای شدن با شما هستیم و میتونی همواره از کلاس های رفع اشکال رایگان مادام العمر استفاده کنی و بروز باشی.

 

🌹مجتمع آموزشی خدماتی ماساژ آرامش ایرانیان با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای و اتحادیه 🌹

دیدگاهی نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *