این تکنیک ها و حس خوبش رو تجربه کردی؟

 

سعی کردم یه ماساژ عالی با زبان ساده و تکنیک های ساده رو توی این چند پست بهتون ارائه بدم که اگه شرایط استفاده از خدمات ماساژ یا آموزش ماساژ رو نداری بدون هیچ وسیله خاصی حس خوب و فوق العاده ماساژ رو تجربه کنی.

ماساژ دنیای بسیار بزرگیه با سبک ها و تکنیک های مختلف، اگه این ماساژی که بهت یاد دادم رو انجام داده باشی متوجه میشی که با همین تکنیک های خیلی ساده و امکانات کم هم میتونی از تاثیرات عالی ماساژ بهره مند بشی .

پس حتما امشب شش تا پست آخر رو ببین و انجام بده تا خودت به حرف من برسی .

و اما اگه مرتب اون رو انجام بدی خودت معجزه ماساژ رو درک میکنی.

 

@arameshiranian

برای اینکه از یه کار بهترین نتیجه رو بگیری باید روی اصول کار بشه به همین خاطر یه سری از مواردی که باید رعایت کنی رو خیلی ساده برات میگم.

اول اینکه حتما دقت کن که روی نقاط حساس بدن مثل ستون فقرات به هیچ عنوان نباید فشار وارد کنی و دستتون فقط در حد لمس اون ناحیه میتونید کار کنید.

دوم اینکه حتما به نحوه ایستادن و نشستن کلاینتت دقت کن که هیچ نقطه از بدن نباید تحت فشار باشه.

سوم اینکه فشار دست باید متوسط روبه پایین باشه و نباید روی بافت های عمیق بدن کار کنید چون نیاز به تخصص داره.

چهارم اینکه هدف ما ایجاد آرامش و حس خوب و بهبود گردش خون هست از انجام این ماساژ.

 

@arameshiranian

 

#آموزش_ماساژ #ماساژ_کامل #اثر_ماساژ #ماساژ #صفرتاصدماساژ #رسول_تشیعی #آموزشگاه_ماساژ #آرامش_ایرانیان #ماساژ_اصفهان #هدف

 

من در تجربه کارم از هوم ویزیت ، مدیریت داخلی بیش از ده سالن تخصصی ماساژ ، گذراندن دوره های مختلف داخل و خارج از کشور ، نوشتن مقاله و کتاب های ماساژ و تاسیس دو آموزشگاه تخصصی ماساژ و تاسیس شرکت ماساژ و مجتمع آموزشی وخدماتی ماساژ و… این موضوع رو متوجه شدم و کاملا لمس کردم  که ماساژ واقعا در بدن معجزه میکنه و باید جز ضروریات زندگی همه افراد قرار بگیره و به همین دلیل یکی از اولین هدفهای من این بود که ☺ هر_ خانواده_یک_ماژیست ☺

من در آموزشگاهم که مجوز رسمی از فنی و حرفه ای داره سعی کردم بهترین متد آموزشی ماساژ که حاصل آموزش من در دوره های خارج از کشور هست رو پیاده کردم که تنها یکبار برای آموزش ماساژ هزینه کنی و صفر تا صد ماساژ رو یاد بگیری با مدرک معتبر و رسمی از فنی و حرفه ای.

دوره ها هم شامل دوره های حضوری و هم مجازی هست و با منتورینگ و کوچ مستقیم خودم.میخوام هنرجوهام با بهترین شرایط آموزش ببینن و در این کار بدرخشن.

دیدگاهی نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *