برنامه و راهکار تو برای موفقیت کدوم یکی از مواردی بود که توی ویدئو گفتم؟

 

یه جمله بگم همین ابتدا ، که اگه توی زندگی هدفی داشته باشی و اینقدر دوستش داشته باشی که بخوای بهش برسی ، اگه تلاش کنی مطمئن باش بهش میرسی.

 

@arameshiranian

._.____._____._______._______._______

من برای موفق شدنم اول صبوری کردم و بعد از اینکه به عشق و علاقه ام به ماساژ مطمئن شدم هدف کلیم رو مشخص کردم.

براش دوره های تخصصی دیدم ، در محیط های تخصصی ماساژ تجربه کسب کردم و وقتی متوجه شدم که میتونم یه سالن حرفه ای و تخصصی رو اداره کنم دنبال تدریس و آموزش تخصصی به عزیزان و کسانی که ماساژ رو دوست داشتن شدم .

همیشه سعی کردم بهترین متد آموزشی رو برای آموزش توی آموزشگاهم داشته باشم و تجربیاتی رو که توی این سالها با آزمون و خطا بدست آوردم رو به بهترین شکلش به هنرجوی عزیزم ارائه بدم.

 

@arameshiranian

یه نکته دیگه اینکه یه مربی خوب زمانی عالیه که خودش هم یه ماژیست حرفه ای باشه به همین خاطر برای یه سالن تخصصی با یه دیزاین خاص و دلنشین که حاصل دیدن سالن های تخصصی داخل و خارج کشور بود رو راه اندازی کردم.

💯نکته مهمی که من بهش اعتقاد دارم اینه که با این که دوره های زیادی رو این سال ها گذروندم اما هیچ وقت ادعا نمیکنم که من همه چیز رو بلدم چون وقتی این جمله “من این را میدانم” در ذهنت پدیدار بشه ، دیگه هیچوقت هیچی یاد نخواهی گرفت.💯

@arameshiranian

_.__._____.______._______.________

نکته مهم بعدی اینکه من در هر شرایط و سطحی که بودم در این سال ها همیشه یه مقدار از درآمدم رو صرف یادگیری و آموزش میکردم و فقط دنبال کسب درآمد نبودم. هنوزم دارم می آموزم😊

.__._____._____.______._________

#ماساژ #علم_ماساژ #تجربه_ماساژ #آموزش_ماساژ #خدمات_ماساژ #ماژیست #صفرتاصدماساژ #آرامش_ایرانیان #ماساژ_اصفهان #رسول_تشیعی

آموزشگاه فنی و حرفه ای آرامش ایرانیان هر ماه دوره های تخصصی ماساژ را در دو آموزشگاه مجزا بانوان و آقایان برگزار میکنه.

دوره ها شامل کلاس های رفع اشکال رایگان مادام العمر هستن و همواره توسط مربی دوره منتورینگ انجام میشه که شما به صورت کامل ماساژ رو تخصصی یاد بگیری.

فقط یکبار برای آموزش ماساژ هزینه کن و صفر تا صد ماساژ رو آموزش ببین.

🌹مجتمع آموزشی خدماتی ماساژ آرامش ایرانیان با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای و اتحادیه🌹

دیدگاهی نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *